پایگاه تخصصی مهندسی نقشه برداری

پایگاه تخصصی مهندسی نقشه برداری

سایت نقشه برداری،مهندسی نقشه برداری،دانلود کتاب نقشه برداری مهندسی، سایت تخصصی نقشه برداری، سایت تخصص نقشه برداری، دانلود رایگان جزوه فتوگرامتری 3و4، دانلود نرم افزاز های نقشه برداری، آموزش اتو کتد،آموزش لند،دانلود جزوات کارشناسی ارشد نقشه برداری،
پایگاه تخصصی مهندسی نقشه برداری

پایگاه تخصصی مهندسی نقشه برداری

سایت نقشه برداری،مهندسی نقشه برداری،دانلود کتاب نقشه برداری مهندسی، سایت تخصصی نقشه برداری، سایت تخصص نقشه برداری، دانلود رایگان جزوه فتوگرامتری 3و4، دانلود نرم افزاز های نقشه برداری، آموزش اتو کتد،آموزش لند،دانلود جزوات کارشناسی ارشد نقشه برداری،

دانلود Photoshop Top Secret Training Course 5 DVD - دوره کامل آموزشی اسرار فتوشاپ

جموعه ی نفیس Photoshop Top Secret همانگونه که از نامش می توان حدس زد مجموعه ای کم نظیر، حرفه ای و محرمانه است که دریچه ای از اسرار و ترفند های ناشناخته  فتوشاپ را پیش روی کاربران قرار می دهد. اکثر کاربران نرم افزار فتوشاپ همیشه دنبال آموزش ها و در واقع یادگیری نکات جدید و ترفندهایی از این نرم افزار در جهت ارتقاء سطح کار و توانائی های خود بوده اند که این امر باعث بوجود آمدن هزاران سایت آموزشی در این زمینه، کتب مختلف آموزش ترفند ها، نکته ها و نیز دوره های آموزشی با هزینه های بالا تحت عناوینی مانند جلوه های ویژه فتوشاپ و ... شده است. این مجموعه گرانبها که شامل بیش از 18 گیگابایت فیلم آموزش است در بردارنده ی آموزش های فوق العاده کاربردی و حرفه ای در زمینه های مختلفی، مانند آموزش ترکیب تصاویر، ساخت پوستر های سینمایی و تبلیغاتی، آموزش های حرفه ای روتوش تصاویر، ایجاد جلوهای ویژه، ساخت افکت های هیجان انگیز و رویایی، کار با متون، گرافیک وب و Digital Painting و موارد دیگری است. که در ادامه تصاویر آنها، به همراه توضیحات اجمالی از هر آموزش قرار داده شده است.

 

 چگونه در فتوشاپ کمربند مشکی بگیریم؟!
مجموعه ی نفیس Photoshop Top Secret همانگونه که از نامش می توان حدس زد مجموعه ای کم نظیر، حرفه ای و محرمانه است که دریچه ای از اسرار و ترفند های ناشناخته  فتوشاپ را پیش روی کاربران قرار می دهد. اکثر کاربران نرم افزار فتوشاپ همیشه دنبال آموزش ها و در واقع یادگیری نکات جدید و ترفندهایی از این نرم افزار در جهت ارتقاء سطح کار و توانائی های خود بوده اند که این امر باعث بوجود آمدن هزاران سایت آموزشی در این زمینه، کتب مختلف آموزش ترفند ها، نکته ها و نیز دوره های آموزشی با هزینه های بالا تحت عناوینی مانند جلوه های ویژه فتوشاپ و ... شده است. این مجموعه گرانبها که شامل بیش از 18 گیگابایت فیلم آموزش است در بردارنده ی آموزش های فوق العاده کاربردی و حرفه ای در زمینه های مختلفی، مانند آموزش ترکیب تصاویر، ساخت پوستر های سینمایی و تبلیغاتی، آموزش های حرفه ای روتوش تصاویر، ایجاد جلوهای ویژه، ساخت افکت های هیجان انگیز و رویایی، کار با متون، گرافیک وب و Digital Painting و موارد دیگری است. که در ادامه تصاویر آنها، به همراه توضیحات اجمالی از هر آموزش قرار داده شده است.
برخی از قابلیت های کلیدی Photoshop Top Secret:منبع: www.p30download.com- مشاهده ی پروژه های آموزشی به صورت مالتی مدیا در محیطی با طراحی زیبا و کاربری آسان
- بیش 18 گیگابایت فیلم آموزشی در قالب 40 پروژه آموزشی مختلف در زمینه های مختلف کاربردی
- وجود کلیه فایل ها و تصاویر مربوطه به هر پروژه آموزشی جهت تمرین و افزایش مهارت کاربران
- پروژه های آموزشی که تاکنون مشابه آنها را ندیده اید!
- بیان نکات کاربردی و اسرار کم نظیر فتوشاپ در حین آموزش

کلیه ی پروژه ها توسط اساتید بسیار خبره آموزش داده می شود که در ادامه معرفی می شوند.

منبع: www.p30download.com
آقای Mark Monciardini یکی از 40 فتوشاپ کار حرفه ای در دنیا و برنده جوایز متعدد از جمله جایزه Fame که برنده این جایزه، توسط انجمن کاربران حرفه ای فتوشاپ برگزیده می شود و نیز یکی از اساتید بین اللملی در زمینه تدریس فنون کار با فتوشاپ در سطح جهان می باشد.


منبع: www.p30download.com
خانم Melanie Stimmell فارغ التحصیل از کالج مرکزی هنر در رشته طراحی می باشد و یکی از هنرمندان جهانی شناخته شده می باشد و تنها زنی می باشد که موفق به کسب عنوان Maestro شده است همچنین موفق به کسب چندین مدال طلا در زمینه طراحی از کشورهای آلمان و ایتالیا شده است.



پروژه های آموزشی این مجموعه ی نفیس عبارتند از:

منبع: www.p30download.com

> پروژه های DVD 1
منبع: www.p30download.comMovie Poster Design I: در این پروژه شما با هنر مونتاژ تصاویر افراد که یکی از بارزترین کارها در ساخت پوستر فیلم های سینمایی می باشد آشنا می شوید.
Movie Poster Design II: دراین آموزش شما مشاهده می کنید که چگونه با تصاویری بسیار ساده و فقط با اعمال افکت ها و ترکیب تصاویر با یکدیگر پوستر فیلم بسیار حرفه ایی طراحی می شود.

منبع: www.p30download.comMovie Poster Credits: دراین پروژه شما با نحوه درست نمودن یک بلوک اعتباری یا همان Credit Block واقعی جهت پوستر فیلم های خود آشنا می شوید.
Dark Faces: در این پروژه شما با خلق تصویر ترسناک آشنا می شوید که کاربرد این افکت در شکل های دیگر در مجلات و تصاویر تبلیغاتی زیاد می باشد.


منبع: www.p30download.comBreaking Apart
: در این پروژه با افکتی که پیش تر آن را در فیلم های هالیوودی مشاهده نموده اید آشنا می شوید با این افکت شما قادر به ایجاد تصویری از صورت فردی هستید که صورتش درحال خُرد شدن به ذارات کوچکتر می باشد.
Dream Scene: در این پروژه شما با نحوه ی مونتاژ و ایجاد یک فیل پرنده در دنیای فوق مدرن مجازی آشنا می شوید که با نکاتی که از نحوه ی مونتاژ در این پروژه و دیگر پروژه های این مجموعه فرا می گیرید هنر مونتاژ را بخوبی فرا می گیرید.

منبع: www.p30download.comStone Portrait: با مشاهده ی این آموزش شما قادرید تصویر هر فردی را تبدیل به مجسمه ی سنگی قدیمی نمایید.
Surreal Images: با استفاده از آموزش این پروژه شما قادرید به روی تصاویر و مناظر خود یک جلوه مه آلود رویایی ایجاد نمایید.




منبع: www.p30download.comDream Skin: دراین پروژه کاربران با نحوه ی ساختن یک زن خیالی با پوست رویایی و زیبا با استفاده از هنر Henna آشنا می شوید و به راحتی قادر به اعمال این هنر زیبا به روی تصاویر دلخواه خود می باشید.
Special Effects: در این پروژه کاربران با ساختن کره ها و شهاب های آتشین موجودات دوست داشتنی و زیبایی مثل چتر دریایی و ترکیب این افکت های تصویری با تصویر دلخواه خود آشنا می شوند.


منبع: www.p30download.com
> پروژه های DVD 2

منبع: www.p30download.comPainting a Portrait: در این پروژه شما با هنرنقاشی دیجیتال از روی تصاویر دلخواه آشنا می شوید که با نحوه ی اعمال رنگ و سایه به زمینه ی نقاشی به صورت کاملاً اصولی آشنا می شوید.
Swapping Faces: با مشاهده این آموزش شما قادر به انتقال و عوض نمودن صورت تصاویر از یک تصویر به تصویر دیگر می شوید به طوری که بیننده اصلاً متوجه این موضوع نمی شود.

منبع: www.p30download.comPop Art: این هنر که یک سبک رایج و محبوب در نیمه 1950 بوده و حال شما با ترفند های این آموزش و هنر نرم افزار فتوشاپ قادر به اعمال این سبک هنری بروی تصاویر خود می باشید.
Applying Tattoos: با مشاهده ی این آموزش شما قادر به اعمال خالکوبی و Henna به روی پوست کاراکتر دلخواهتان در تصاویر می شوید.

منبع: www.p30download.comMasking Fur: در نگاه اول این آموزش به نظر کاربردی نداشته ولی با مشاهده ی فیلم متوجه می شوید که این پروژه یک آموزش پربار و زیبا با کاربرد فراوان جهت عکاسان و آتلیه داران و کلاً افرادی که قصد روتوش نمودن تصاویر خصوصی خود را دارند، می باشد در این آموزش شما با نحوه ی عوض نمودن زمینه تصویر، عکسی که در آن دو حیوان پشمالو وجود دارد آشنا می شوید که با ترفند های این آموزش شما قادر به روتوش تصاویر افراد با حالت موی طبیعی بدون ایجاد بریدگی و نافرمی در حالت موها می شوید.
Vanishing Point: شاید اکثر کاربران با این گزینه درفتوشاپ غریبه باشند و از کاربردهای حیرت آسای Vanishing Point اطلاعی نداشته باشند در این پروژه شما با Vanishing Point و نحوه ویرایش تصاویری که دارای پرسپکتیو می باشند آشنا می شوید.

منبع: www.p30download.comWeb Graphics: این پروژه نیز همانطور که از نامش پیداست در زمینه گرافیک وب می باشد که شامل چند آموزش مختصر در مورد ساخت دکمه های زیبا و یا ساخت Header سایت و مطالبی در مورد ساخت لوگو و ... می باشد.
Shattered Type: در این پروژه شما با افکت زیبایی که به روی نوشته اعمال می شود آشنا می شوید این افکت به نوشته ی شما حالتی مانند شیشه شکسته شده را می دهد.

منبع: www.p30download.comFlower Greeting Card: در این آموزش شما با نحوه ی کار کردن با ابزار وکتور در فتوشاپ آشنا می شوید و که در این آموزش با این ابزار یک کارت تبریک ظریف و زیبا طراحی می شود.
Creating DVD Covers: در این پروژه شما با نحوه ی طراحی اصولی یک قاب DVD آشنا می شوید. که به صورت کاملاً اصولی در مورد نحوه ی چینش نوشته ها و تصاویر و دقت در رعایت فاصله ها بحث می شود.


منبع: www.p30download.com
> پروژه های DVD 3

منبع: www.p30download.comFlying out of Bounds: با مشاهده ی این آموزش شما با عملکرد ماسک ها درفتوشاپ به خوبی آشنا می شوید و ضمناً با یک سبک زیبای تبلیغاتی نیز آشنا می شوید و آن سبکی که شاید داخل پوستر ها زیاد مشاهده کردید که یکی از عناصر از چهارچوب مربوطش خارج شده است مثلا در این آموزش اسکی باز از چهارچوب تعریف شده خارج شده است.
Reaching out of Bounds: در این پروژه سعی شده با ترفندها و اندکی رِندی در طراحی یک اثر فریبکارانه خلق شود طوری که پس از پایان پروژه دیگران تصور می کنند که واقعاً این تصویر واقعی است نه ترکیب چند عکس با یکدیگر!

منبع: www.p30download.comChocolate Milk Frog: در این پروژه و به عبارتی از این آموزش به بعد به قدرت جادویی نرم افزار فتوشاپ با تمام وجود ایمان می آورید! در این آموزش سطح بدن یک قورباقه پوشیده از شکلات می شود به طوری که تصور می کنید از فنجان خارج شده در حالی که این طور نیست این سحر فتوشاپ است! که این تصور را ایجاد می کند.
Covered with Wax : این پروژه در ادامه پروژه قبلی می باشد و شما پس از مشاهده ی این آموزش به راحتی قادرید یک لایه از جنس موم نرم را به هر شیئ-Object ای که مایل بودید اعمال کنید.

منبع: www.p30download.comGrunge Look : در این پروژه شما با یکی از مهم ترین کارها در زمینه طراحی آشنا می شوید و آن درست کردن یک زمینه یا همان Back Ground است و مشاهده می کنید که چطور با تصاویری به ظاهر به درد نخور چه پس زمینه های زیبایی ایجاد می شود.
Square Fruit Play: در این پروژه نیز شما کمی غافلگیر می شوید پس از مشاهده این آموزش شما به راحتی قادر به تغییر شکل میوه ها هستید بدون اینکه اصالت و طبیعت مادریشان به هم بخورد! در این آموزش شما مشاهده می کنید که چطور یک سیب از حالت کروی با همان حالات طبیعی تبدیل به حالت مکعبی می شود!

منبع: www.p30download.comInvisible Man: در این آموزش با قدرت فتوشاپ، فرد را ناپدید شده و فقط لباس هایش باقی می ماند البته این کار به صورت کاملاً حرفه ای پیاده سازی شده و این آموزش حاوی نکات قابل توجهی می باشد.
Metal Collage: پس از مشاهده آموزش فوق شما قادرید یک ربات ایجاد نموده و در دنیای جدیدی که آن را نیز خودتان خلق کرده اید قرار دهید که این کار نیز از تلفیق تصاویر به ظاهر ناکار آمد به علاوه اندکی خلاقیت امکان پذیر می باشد.

منبع: www.p30download.comMorphing Creatures: این پروژه نیز که یکی از جالب ترین آموزش ها را در اختیار کاربران قرار داده در این آموزش با ترکیب یک موجود خزنده با یک حیوان، یک موجود جدید خلق می شود.
Using Layer Comps: احتمالاً شما نیز با این پنل جدید آشنا نیستید و با کارایی این پنل و فواید آن آشنا نیستید در این پروژه توضیحاتی در مورد این پنل داده می شود.



منبع: www.p30download.com

> پروژه های DVD 4
منبع: www.p30download.comVector Art: در این پروژه شما گام به گام با نحوه ی ایجاد تصاویروکتور در واقع رسم این گونه تصاویر زیبا آشنا می شوید.
Dreamy Background: این پروژه آموزش ساخت یک پس زمینه - Back Grand زیبا و رویایی به صورت کاملا مختصر و کاربردی بیان شده است.


منبع: www.p30download.comLiquid Metal: پس از مشاهده ی پروژه فوق شما قادرید به روی متون و اجسام دل خواه خود لایه ای از فلز مذاب براق اعمال نمایید که افکت بسیار زیبا و کم نظیری را به متون و اجسام شما می دهد.
Smoke: یکی از زیبا ترین آموزش های این سری می باشد در این پروژه ابتدا نحوه ساختن دود آموزش داده می شود و سپس نحوه اعمال آن دود به روی تصویر مورد نظر آموزش داده می شود.

منبع: www.p30download.comSoap Bubbles: در این پروژه شما نحوه ی ایجاد حباب ها زیبا را آموزش دیده و سپس نحوه ی به کار گیری آنها نیز آموزش داده می شود.
Water Bubbles: این پروژه نیز شبیه آموزش قبلی می باشد البته در این پروژه شما با نحوه ی ایجاد حباب هایی که زیر آب تشکیل می شوند آشنا می شوید و در کل با اعمال این حباب ها به پروژه های خود قدرت تخیل را به روح پروژه های خود اضافه می کنید.

منبع: www.p30download.comUnderwater Scene: در این آموزش زیبا شما به راحتی و فقط با ابزار فتوشاپ قادر به خلق دنیای ناشناخته زیر آب، با تمام زیبایی های نهفته در آن خواهید بود. این پروژه حاوی نکات بسیار مهم و کاربردی زیادی بوده است که در حین مشاهده ی فیلم و سپس اجرای آن به این نکات شگرف پی می برید.
Swap Animal Skin: امروزه در دنیای طراحی و تبلیغات همیشه طرح هایی بیشتر جلوه و اثر گذارتر بوده که به نوعی خاص باشند هدف این پروژه نیز غیر از نکات کاربردی نهفته در آن همین می باشد در این پروژه شما با نحوه ی عوض نمودن پوست حیوانات با یکدیگر اشنا می شوید.

منبع: www.p30download.comStylized Character : این پروژه برای علاقمندان به نقاشی و رنگ آمیزی با فتوشاپ بسیار کاربردی می باشد در این پروژه نحوه ی رنگ آمیزی یک طرح اولیه یا همان Sketch مرحله به مرحله آموزش داده می شود.
Masking Mastery: در انتها نیز چند آموزش ویژه در مورد نحوه ی انتخاب اشیا با ابزار مختلف در فتوشاپ قرار داده شده است.


> پروژه ی DVD 5
منبع: www.p30download.com

ویژه ی کلیه علاقه مندان به هنرهای دیجیتالی دوره آموزشی FANTACY PORTRAITدر این پروژه ی آموزشی مالتی مدیا شما به طور کامل با نحوه ی کشیدن و رنگ امیزی یک چهره (همانند تصویر مقابل) مرحله به مرحله آشنا می شوید.


قیمت مجموعه های آموزشی فوق 179 دلار آمریکا است.



لینک های دانلود

لینک های دانلود (مستقیم) - 18000 مگابایت

DVD1:
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD1_p30download.com.part01.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD1_p30download.com.part02.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD1_p30download.com.part03.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD1_p30download.com.part04.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD1_p30download.com.part05.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD1_p30download.com.part06.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD1_p30download.com.part07.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD1_p30download.com.part08.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD1_p30download.com.part09.rar

DVD2:
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD2_p30download.com.part01.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD2_p30download.com.part02.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD2_p30download.com.part03.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD2_p30download.com.part04.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD2_p30download.com.part05.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD2_p30download.com.part06.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD2_p30download.com.part07.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD2_p30download.com.part08.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD2_p30download.com.part09.rar

DVD3:
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD3_p30download.com.part1.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD3_p30download.com.part2.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD3_p30download.com.part3.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD3_p30download.com.part4.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD3_p30download.com.part5.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD3_p30download.com.part6.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD3_p30download.com.part7.rar

DVD4:
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD4_p30download.com.part1.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD4_p30download.com.part2.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD4_p30download.com.part3.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD4_p30download.com.part4.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD4_p30download.com.part5.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD4_p30download.com.part6.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD4_p30download.com.part7.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD4_p30download.com.part8.rar

DVD5:
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD5_p30download.com.part1.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD5_p30download.com.part2.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD5_p30download.com.part3.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD5_p30download.com.part4.rar
http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD5_p30download.com.part5.rar

http://s6.p30download.com/users/606/tutorial/graphic-design/photoshop/topsecret/Photoshop.Top.Secret.DVD5_

رمز فایل

www.p30download.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد