پایگاه تخصصی مهندسی نقشه برداری

پایگاه تخصصی مهندسی نقشه برداری

سایت نقشه برداری،مهندسی نقشه برداری،دانلود کتاب نقشه برداری مهندسی، سایت تخصصی نقشه برداری، سایت تخصص نقشه برداری، دانلود رایگان جزوه فتوگرامتری 3و4، دانلود نرم افزاز های نقشه برداری، آموزش اتو کتد،آموزش لند،دانلود جزوات کارشناسی ارشد نقشه برداری،
پایگاه تخصصی مهندسی نقشه برداری

پایگاه تخصصی مهندسی نقشه برداری

سایت نقشه برداری،مهندسی نقشه برداری،دانلود کتاب نقشه برداری مهندسی، سایت تخصصی نقشه برداری، سایت تخصص نقشه برداری، دانلود رایگان جزوه فتوگرامتری 3و4، دانلود نرم افزاز های نقشه برداری، آموزش اتو کتد،آموزش لند،دانلود جزوات کارشناسی ارشد نقشه برداری،

بزرگترین تلسکوپ ایران

 

بزرگترین تلسکوپ حاظر در ایران که در دانشگاه ازاد تفت رو نمایی شده  این تلسکوپ قراره که در رصد خانه دانشگاه که هنوز در حال ساخت است نصب شود ویزگی دیگر این تلسکوپ پس از نصب این است که به صورت انلاین میتوانید به ان متصل شده و با این تلسکوپ کار کنید البته باید حساب کاربری  از دانشگاه خریداری  شود 

االبته باید بگویم که هنوز این تلسکوپ در حال خاک خوردن در انبار است و با حضور بزرگانی در علم نجوم این تلسکوپ هنوز به کار گیری نشده است

CG largest telescope in the open Taft University by the telescope view it meant that the University Observatory is still under construction Vyzgy other telescopes will be installed after the installation is that it can be online and connected with Telescope course work must be purchased from the University account
Aalbth must say that this telescope is still eating dust in the warehouse and with great presence of astronomy telescope is not yet applying
 

نظرات 4 + ارسال نظر
کیانی جمعه 9 مهر 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.geonews.blogfa.com/

سلام مهندس
بلاگ خوبی دارید
من هم شما رو لینک کردم
امیدوارم در آینده با هم بیشتر همکاری داشته باشیم
گاهنامه مهندسی نقشه برداری(ژئوماتیک)
www.geonews.blogfa.com

رضا جمعه 9 مهر 1389 ساعت 08:58 ب.ظ http://rezaraiesi.blogfa.com/

با سلام
دوست عزیز شما با افتخار لینک شدید.ممنون می شوم وبلاگ من را با نام مهندس رئیسی لینک کنید.
به امید آن که نقشه بردار در ایران جایگاه واقعی خود را پیدا کند

محمد محزون شنبه 10 مهر 1389 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.nodalcenter.blogfa.com

سلام دوست من

ممنون که من رو لینک کردید، من هم شما رو لینک کردم.

لطفا وبلاگ دوم بنده با عنوان و آدرس زیر را نیز لینک بفرمایید:

مرکز خدمات ژئوماتیک نودال
www.nodalcenter.blogfa.com

امیدراک شنبه 10 مهر 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://kingofthesurvey.vcp.ir

سلام دوست عزیز

وبلاگ خوبی دارید...

موفق باشبد...

اگه دوست داشتید به وب سایت من هم سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد