پایگاه تخصصی مهندسی نقشه برداری

پایگاه تخصصی مهندسی نقشه برداری

سایت نقشه برداری،مهندسی نقشه برداری،دانلود کتاب نقشه برداری مهندسی، سایت تخصصی نقشه برداری، سایت تخصص نقشه برداری، دانلود رایگان جزوه فتوگرامتری 3و4، دانلود نرم افزاز های نقشه برداری، آموزش اتو کتد،آموزش لند،دانلود جزوات کارشناسی ارشد نقشه برداری،
پایگاه تخصصی مهندسی نقشه برداری

پایگاه تخصصی مهندسی نقشه برداری

سایت نقشه برداری،مهندسی نقشه برداری،دانلود کتاب نقشه برداری مهندسی، سایت تخصصی نقشه برداری، سایت تخصص نقشه برداری، دانلود رایگان جزوه فتوگرامتری 3و4، دانلود نرم افزاز های نقشه برداری، آموزش اتو کتد،آموزش لند،دانلود جزوات کارشناسی ارشد نقشه برداری،

ژئودزی ۲ و محاسبات مهندس ناظریان

 نقشه برداری surveying 

 

 جزوه بسیار عالی  از مهندس ناظریان در درس ژئودزی ۲ و محاسبات که توسط انجمن علمی دانشگاه تفت تهیه گردیده  است امیدوارم این جزوه برای دانشجویان و علاقمندان به کارشناشی ارشد نقشه برداری مفید واقع شود ا

 

 

 

 

 

 

نام درس :ژئودزی ۲ و محاسبات  

 استاد : مهندس ناظریان  

گردآوری: یاسر عشورزاده

تعداد صفحات : ۵۸ 

 حجم فایل :7.88 مگابایت 

 

 

دانلود  

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

با سلام . مهندس عشورزاده از شما بسیار کمال تشکر را دارم شما یکی از بزرگان نقشه برداری در ایران هستید
با تشکر

سلام. خواهش می کنم، من عضو کوچکی از جامعه بزرگ نقشه برداری هستم .شما لطف دارید با احترام عشورزاده

برومند جمعه 20 آبان 1390 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.nprco.com

در بخش فیلمهای آموزشی تئوری جی پی اس، فیلم بیضوی و ژئوئید در همی رابطه است. ببینید و استفاده کنید

http://www.nprco.com/fa/pages.asp?id=1

مجتبی شنبه 5 آذر 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

اه

mehdi چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.mehdi-memari.ir7.ir

سلام . لطف کنید رمز رو بگید . من خیلی لازم دارم چند روزه دیگه امتحان ژئودزی 2 دارم .

۷۴۱۷

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد